2015. december 27., vasárnap

Bemutatkozás

Hello!

A nevem Renee Bauer, és a gimi utolsó előtti évével szenvedek (öt éves képzés, én így szeretlek). Szabadidőmben foci edzésre járok, sorozatokat (24, Bones, Castle, The Middle, PLL) nézek, olvasok, és írok. A blogolásban nincs nagy tapasztalatom. Az első történetemet a barátnőm blogján publikáltam (nemrég visszaolvastam... hát, legalább megnyugodtam, hogy képes vagyok fejlődni), aztán jött a következő, már jóval összeszedettebb, de szintén nem saját felületen. Utoljára kb. két hónapig voltam társíró, de a másik lány időhiány miatt törölte a blogot (még jó, hogy megkérdezett... na, mindegy). Az írást nagyjából három és fél éve kezdtem, jelenleg két befejezett történettel, rengeteg kidolgozott szereplővel, és három kezdeménnyel rendelkezem. Ezen a blogon cikkeket, kritikákat, interjúkat, és ajánlókat láthattok majd tőlem. Fun fact: egyiket sem próbáltam még, szóval lehet, hogy tragikusan béna vagyok mindegyikben (erre az esetre már beszereztem egy ásdelmagad-szettet).
Figyelmeztetés! Gyilkos, időnként bántó humorom van, előre elnézést mindenkitől.
Xoxo,
Renee
RockH
(Ezt nem tudom miért tettem ide, de ki ne szeretné a Rilakkumát?)

Először is a bemutatkozással kéne kezdenem.
 A nevem RockH♥ . Ennyi. Valahogy ez a bemutatkozás dolog nekem sosem ment annyira, általában a valóságban is csak benyögöm a nevem, aztán meg csak állok, mint egy hülyegyerek. Ez a tulajdonság az írásbeliségben sem hagyott el, de legalább itt nem látjátok, hogy milyen megszeppent tudok lenni ilyenkor. Viszont folytatni kéne a rólam szóló blablablát, mert még mindig csak szövegelek, és alig tudtok valamit. Na szóval. Nem olyan régóta blogolok, régebben igen, blogoltam, aztán kiesett ez a dolog az életemből, de nemrég újra beköszöntött.
Ha van kedvetek tekintsétek meg a többi firkálmányom!: Unicorn Blogmagazin és StoryTime
Imádom az animéket, mangákat, képes vagyok órákig a netet bámulni, és nézni a kedvenceket. Fel sem tudnám így sorolni, összesen hány animét néztem eddig végig...
Na meg a LoL-ozás is kedvelt tevékenységeim közé tartozik (LoL=League of Legends).
Ezenkívűl az olvasás is a szenvedélyem, és persze az írás is (ezt ki nem találtátok volna), és a filmek is. Van egy tengerimalacunk, aki szeret muszogni (tengerimalac létére)… de hogy hű legyen önmagához, a csipogás is tennivalói közé tartozik.

Körülbelül ez vagyok én, és megint nem sikerült valami szép, normális bemutatkozást összehozni, de nem bánom, mert legalább túlvagyok a nehezén. Ha nem baj, csillámpóniknak foglak hívni titeket. :3

Rengeteg ölelés,
RockH


               
                         Rose 🌹

Hali mindenki itt Rose. A szabadidőm zenehallgatással,olvasással vagy épp filmnézéssel töltöm. Kb.1-2 éve blogolok jelenleg az Open Your-on kivül egy saját fanfiction-on dolgozom. Nem tudom hányan ismerik a Disney Channel Rejtélyek Városkáját,de én imádom. Sajna lassan vége,de nekem a szívemben mindig megmarad ez a kis város. Ilyen témájú bloggal még nem foglalkoztam,de "gyakorlat teszi a mestert!" 
Remépem nem ijesztettem el senkit! 😉
Pussz,
Rose 🌹 

                                                    
Drk Mrk

Sziasztok! :)
Dorothy vagyok, elsőéves gimnazista. Szabadidőmben rengeteg sorozatot nézek, olvasok és természetesen blogolok is. Van két önálló blogom, amiket rendszeresen használok. A furcsa az, hogy imádom szerkesztgetni a blogomat, viszont másokét olvasni már kevésbé. 
Legszívesebben könyvekről, filmekről és sorozatokról írok ajánlókat, bár régebben saját történeteket is kitaláltam. Igazából nem is tudom, hogy mit írhatnék magamról,egy teljesen átlagos tini vagyok, szóval ezt itt most inkább abba is hagyom.


Alina Z. Blablock

Nos, én lennék az utolsó tag. A nevem elég hosszú, így általában Alina, vagy Ali nevekkel fogom jelezni magam a bejegyzésekben. Ez az első blogom, így elég kezdő szinten vagyok. Bár, régebben sokat segítettem az unokatesómnak (Mollynak, akié eredetileg volt az Open your...), de miután abbahagyta a blogolást, mindent átruházott rám.
Amit érdemes tudni rólam, hogy nagyon szeretek olvasni és írni. Meglepő, mi? Azonban az embereknek is szeretek segíteni. Ezért is vonzódom a kritika és az ajánlók írásához. Illetve - vagyis a családom szerint - nagyon sokat kérdezgetek és jó lennék újságírónak. Hát, meglátjuk, hogy ez mennyire fog menni az interjúk során. Mindezek mellett sorozatfüggő vagyok (illetve Dr. Csont és Zöld íjász függő), de ha időm engedi filmeket is szívesen nézek.
Millió puszi,
Alina

Ami a bloggal kapcsolatos. Az oldalaknál láthatjátok a VÁRÓLISTA feliratot. Ha arra rákattintotok láthatjátok, hogy ki aktív, inaktív, valamint ki van betelve. Ajánlókat, kritikákat a chatbe vagy a közös email címünkre a: openyourgirls@gmail.com-ra várjuk. Mindenkit megkérünk, hogy írja oda, hogy kitől szeretné az ajánlót avagy a kritikát.
Köszönjük szépen, hogy benéztetek!

Open your... csapata

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése