2016. január 3., vasárnap

Dorothy: Evolution-A leszármazottak kritika

Megérkeztem az első kritikámmal, amit az Evolution-Aleszármazottak című blogról írtam.

Design: 


A blog kinézete nem igazán az én stílusom,de ettől függetlenül tetszik.Szeretem,ha egy blog háttere sötét színű,a szövegé pedig világos,így könnyebb a szövegre koncentrálni.
A fejléc szerintem szép lett,a színei passzolnak a háttérhez.
Az elrendezésében én annyit változtatnék,hogy a „Következő fejezet…” modult áthelyezném a bal oldalra,hogy szem előtt legyen.Illetve a „Chat” és az „Olvasóim” modul is átkerülhetne a másik oldalra,számomra a jobb oldal így túl zsúfolt.Emelett a „Múlt” menüpontot én kitörölném,szerintem feleslegesen foglalja a helyet.
Ami nagyon tetszik az elrendezésben,hogy legfelülre helyezted a fontos menüpontokat,így könnyen ellehet érni őket.Plusz pont jár tőlem azért is,hogy a fejezeteket külön felsorolod,ezt nem sok helyen látom,de szerintem nagyon jó így.
Az viszont eléggé zavart,hogy a linkeket nem egy új oldalon nyitja meg,hanem elirányít a blogodról.Ezt szerintem ki kéne javítani.

Cím: 

A történethez tökéletesen passzol a blog címe,szerintem jó választás volt.Viszont a betűtípus miatt nem igazán olvasható,de ez nem túl nagy hiba.
Azt mondjuk nem értem,hogy a leszármazottakat úgy értetted,hogy az az evolution fordítása?Mert az evolution nem azt jelenti.Ha nem így gondoltad akkor elnézést.


Prológus és trailer: 



Egyik sem mondd túl sokat a történetről,viszont épp eleget ahhoz,hogy felkeltse az olvasó/néző érdeklődését.A trailer zenéje szerintem telitalálat,a képek sem rosszak,bár fekete-fehérben nekem jobban tetszenének.
Összességében szerintem mindkettő jól sikerült,nekem azonnal felkeltette az érdeklődésem.

Történet:


 Őszinte leszek,nem szoktam ilyen témájú könyveket,blogokat olvasni,mert nem igazán szokták felkelteni az érdeklődésemet.De,nagyon-nagyon tetszik a története,szerintem érdekes,izgalmas és egyedi lett.A fejezetek se nem túl hosszúak,se nem túl rövidek,egyszóval megfelelőek.A fejezetek befejezése mindig nagyon izgalmas,az ember rögtön olvasná tovább.
Ez-egy fejezet elején a kiegészítés túl kicsi betűtípussal van írva,szinte alig lehet őket elolvasni,egy picivel nagyobban kéne ezeket írni.
A végére én oda tenném a következő fejezet linkjét,hogy az olvasó könnyebben megtalálja.

Fogalmazás,helyesírás,szereplők:


Nekem nagyon tetszik ahogyan fogalmazol,választékos a szókincsed.Talán a tájat,illetve a berendezést túl hosszan mutatod be,ebből kevesebb is elég lenne.
Olvasás közben nem sok helyesírási hibát találtam,csak egy-két elírás volt néhány helyen.
A szereplőkről én hiányoltam egy rövid bemutatást,bár a történet során végül megismerjük őket.
A szereplők jelleméhez csak annyit fűznék hozzá,hogy Elliot ugyebár egy „zseni”,de ennek ellenére szókincse számomra néha nem ezt tükrözi.A többi szereplővel semmi problémám nincs,szerethető karaktereket alkottál.


Remélem hasznosnak találtad a véleményemet és nem bántottalak meg vele,mert nem ez volt a szándékom!

Dorothy
xxx

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése